skip to Main Content

DepilConcept intervju sa zaposlenima

Ljiljana Milenković i Milica Stojanović

DepilConcept je u Srbiji zaokružio prvu godinu poslovanja. Tim povodom smo porazgovarali sa svim članovima DepilConcept tima i zajedno smo sumirali utiske iz prvih i izuzetno uspešnih godinu dana za naš brend.

Pročitajte utiske naših divnih terapeutkinja, koje svakodnevno sarađuju sa našim klijentima i koje su najvažnije karike u radu jednog DepilConcept centra. Naše sjajne devojke Ljiljana Milenković i Milica Stojanović:

1. Zbog čega ste odlučili da postanete deo DepilConcept tima?

Ljiljana Milenković – Kao neko ko uvek stremi ka tome da obavlja posao na najvišem mogućem novou želela sam da radim kao deo brenda koji ima jasno određene smernice rada, gde profesionalan stav i odgovoran rad mogu da dođu do izražaja i nisu plod nečije proizvoljne volje. Rad u franšiznom sistemu mi to omogućava i zato biram DepilConcept brend.

Milica Stojanović – Pre svega, svidela mi se cela priča o samom brendu, konceptu rada i najbitnije mogućnost stalnog nadograđivanja znanja i usavršavanja.

2. Opišite nam vaše dosadašnje iskustvo u svakodnevnom radu?

Ljiljana Milenković – Iako gledano spolja rad terapeuta u DepilConcept timu izgleda kao rutinski , svaki dan nailazim na nove izazove. Ni jedan klijent nije isti, za svakoga smišljamo individualan pristup i to je ono što svaki radni dan čini posebnim i uzbudljivim.

Milica Stojanović – Svaki dan je različit, svaki klijent je različit, sto je još jedan plus u ovom poslu, jer vam ne dozvoljava da upadnete u monotoniju. Novi dan je novi izazov.

3. Da li ste zadovoljni podrškom koju vam pružaju vaši poslodavci, tj. predstavnici brenda DepilConcept i kako ocenjujete saradnju u našem kolektivu?

Ljiljana Milenković – Kad god se ulazi u novu saradnju, pogotovo kada je ovako specifično polje rada kod zaposlenog postoje strepnje. Ono što je odlična strana rada u DepilConcept brendu jeste sistematizovan uvod u rad i stalni osećaj podrške. Sve nedoumice se rešavaju uz podršku celog tima, uzimaju se u obzir predlozi i suestije, razvijaju nove strategije. U timu se čuje glas svakog člana pojedinačno – od terapeuta, preko marketinga pa sve do masterfranšizanata. To je ono što nas čini posebnim i što me čini srećnom što sam član DepilConcept porodice.

Milica Stojanović – To je još jedna dobra strana DepilConcepta, od 1 do 10, čista desetka! Svakodnevni osećaj podrške, kao i otvorenost za sva pitanja omogućava nam da funkcionišemo kao pravi tim, a to je ključ uspeha!

4. S obzirom da svaki posao ima svoje prednosti, ali i mane.. Šta biste izdvojili kao prednost, a šta kao manu u svakodnevnom radu?

Ljiljana Milenković – Kao prednost rada u DepilConcept centru svakako bih istakla individualnost. Pod tim mislim ne samo na idividualan pristup koji imamo prema svakom klijentu, nego i to što nam brend omogućava da se razvijamo kao individue, gde do izražaja mogu da dođu svi pojedinačni talenti svakog od nas koji čine ovaj tim. Kao manu ovog posla navela bih to što s vremena na vreme moram da razbijem ljudima iluzije koje imaju u vezi samih tretmana (da će zauvek ostati bez dlaka, brzina kojom se dolazi do efekata, učestalost tretmana, itd).

Milica Stojanović –Kao što sam već rekla, velika prednost ovog posla jeste velika podrška naših poslodavaca koja mnogo znači, profesionalnost, kao i njihovo nesebično zalaganje i ulaganje u naše usavršavanje, učenje novih stvari i razumevanje u svakodnevnom radu.

5. Sve zaposlene u brendu DepilConcept imaju i tu privilegiju da koriste sve DepilConcept tretmane. Kako biste ocenili rezultate naših tretmana i tehnologiju koju brend nudi? Koji tretman biste posebno izdvojili?

Ljiljana Milenković – Epilacija je svakako nešto što najčešće koristim! Ja sam neko ko ima od svetle do crne dlake u odnosu na deo tela tako da sam se, kad je epilacija u pitanju zavisno od regije podvrgla i IPL i Laser tehnologiji kako bih postigla najbolji mogući efekat. Rezultati naravno nisu izostali. Ipak, ono što najviše volim jesu sami tretmani lica, jer su veoma prijatni i nežni. Osim toga što uz njih dobijem temeljnu negu moje kože i svež izgled, dobijam i relaks terapiju.

Milica Stojanović – Što se tiče epilacije, probala sam i jednu i drugu tehnologiju. Obzirom da je osećaj drugačiji sa jednom i drugom tehnologijom, odlučila sam se za onu koja meni više prija i to je odlična stvar, jer imate mogućnost izbora. Naravno, rezultati su tu i ja sam prezadovoljna. Iskreno ne bih mogla da izdvojim jedan tretman. Tu su, pored epilacije, tretmani lica, farbanje obrva kanom, lashlift…

6. Koji događaj iz dosadašnjeg rada sa klijentima biste izdvojili kao najinteresantniji?

Ljiljana Milenković – Možda nije najinteresantniji, ali svakako najdraži događaj iz dosadašnjeg rada bio je jedan telefonski poziv.
Naime, neko vreme radila sam sa jedno izuzetno mladom osobom sa ozbiljnim problemom urastanja dlaka do te mere da joj je to počelo ometati svakodnevno funkcionisanje.
Došla je na konsultacije, kasnije i tretmane epilacije i oslobodila se dlačica, nove nisu urastale, a koza se sa svakim tretmanom sve vise obnavljala.
Jednog dana pozvala je njena mama i zahvalila se. Rekla je da smo promenili život njenom detetu, da je oduševljena pristupom koji smo imali sa njom, što smo uvek bili dostupni za svako pitanje, nedoumicu, pomoć.
Njena sreća bila je i moja. Nema ničeg boljeg nego kad je prepoznat rad i trud i kada nekome menjamo život na bolje.

Milica Stojanović – Kad me je jedan od klijenata pitao da se udam za njega.

7. Zbog čega biste vi preporučili DepilConcept brend? 

Ljiljana Milenković – DepilConcept brend preporučila bih jer je brend koji poseduje magičnu trojku – najbolje moguće profesionalce, najnoviju tehnologiju i personalizovan odnos sa klijentom.

Milica Stojanović – Bilo gde u svetu da posetite DepilConcept, nešto što će vam prvo zapasti za oko jeste higijena i čistoća svakog našeg centra, to je bar nešto sto sam ja prvo primetila, a mogu slobodno da kažem i naši klijenti.
*Profesionalan odnos sa klijentima
* Najsavremenija tehnologija
* Timski rad
* Osećaj sigurnosti, jer DepilConcept kao veliki brend stoji iza svakog od nas

Back To Top